piątek, 15 kwietnia 2016

Koniec studiów i co dalej?

No właśnie - koniec studiów i co dalej?

Nie każdy już od dziecka, od najmłodszych lat, ma w życiu określone, sprecyzowane cele. Tylko nieliczni mają to szczęście, że już od zawsze wiedzą, co chcą robić w przyszłości, kim chcą być, czym się zajmować
Jednak znaczna większość zastanawia się nad tym przez całe życie.

Koniec studiów to wyjątkowy okres w życiu, to czas kiedy coś się kończy, zamykamy jeden rozdział życia. Ale to też czas, kiedy zaczyna się coś nowego. Otwiera się przed nami wiele nowych możliwości. Trzeba zacząć z nich korzystać.

Na pewno wiele osób, jest teraz właśnie w takim momencie swojego życia. Skończyłam studia. Koniec nauki, bo szkoła, studia, kolokwia, egzaminy, bo TRZEBA. 
Teraz zaczyna się czas, kiedy możemy zacząć się uczyć tylko dlatego, że CHCEMY, a nie MUSIMY. I tylko takich rzeczy, których mamy ochotę się uczyć. Możemy robić to, co tylko uważamy dla siebie za słuszne.

Tak naprawdę sama jeszcze szukam swojej drogi w życiu, ale już teraz cieszę się na myśl, o odkrywaniu nowych rzeczy. Właśnie teraz, kiedy skończyłam studia i na razie mam więcej wolnego czasu, postanowiłam wprowadzić jedną ze zmian i założyć tego bloga. To mój mały kawałek sieci. Zastanawiałam się nad tym od dawna, jednak zawsze coś mnie powstrzymywało. Teraz zrobiłam to chyba z ciekawości i właśnie chęci zmian. Lubię pisać od dawna, przychodzi mi to raczej z łatwością ale nigdy tak naprawdę z tego nie korzystałam. Teraz stwierdziłam, że może właśnie tutaj, będę przelewała to co myślę, na konkretne tematy. Tutaj będę pisała też o swoich pasjach czy zainteresowaniach. 

Potrzebowałam czegoś nowego, potrzebowałam jakichś zmian w życiu.
Ten blog jest właśnie jedną z nich, ale to nie koniec. Na tym nie poprzestanę i mam już w planach kolejne "wychodzenie poza strefę komfortu". Coś, nad czym od dawna myślałam, nad czym od dawna się zastanawiałam, a jednak nadal pozostawało to w strefie marzeń. Teraz już "wyruszyłam" i małymi krokami podążam w kierunku celów.
Koniec studiów jest początkiem czegoś nowego, mam nadzieję czegoś lepszego.

Blog to kawałek mojego miejsca. Robię to dla siebie, ale jeśli ktoś przypadkiem tutaj trafi i zostanie na dłuższą chwilę, to będzie mi milo.

2 komentarze: